Трейлери: "Bad Times at the El Royale", "First Man", "Serenity", "Halloween" та багато іншого


"Погані часи у «Ель Роялі»"

На щастя, "Терміналом" тут не пахне. Радше нагадує суміш "Хижі в лісі" (duh) та "Ідентифікації". Очікувано, чого вже там.

"Перша людина"

Просто, але зі смаком. Шазель дійсно хороший режисер, та й Гослінгу я симпатизую. Подивимось...

"Спокій"

Interstellar reunion!!! Чомусь здається, що нічого хорошого з цього не вийде (ні, не через "Інтерстеллар"). Мабуть, справа в тому, що Стівен Найт - слабенький сценарист і режисер ("Лок" був цікавим експериментом, але більшою мірою тримався на Гарді). Проте буду рада помилитися.

"Хелловін"

Ох, сцена в дворі психіатричної клініки! Ця шахівниця! Обожнюю естетично зняті слешери ❤ 

"Смертні машини"

Не знаю чому, але "Смертні машини" мені так нагадують (збірний у моїй голові образ) аніме, що я більше ні про що думати не можу. А, ну хіба ще про те, що "Патрік Мелроуз" мене, здається, травмував; тепер не можу спокійно дивитися на Г'юго Вівінга (хоча тут це, напевно, лише плюс).

"Вулкан"

Давно вже перебуваю на стадії, коли просто радію тому, що в українському фільмі не чутно російської мови (косо дивиться на "Дике поле").


"Лондонські поля"

А це, здається, найгірший трейлер, який я бачила за дуууууже довгий час. Не знаю, що Джим Стерджес думає, він тут робить, але це точно не акторська гра. 

Серіал, який зняв режисер Мішель Ґондрі, з потенційно найкращою роллю Джима Кері в його кар'єрі (чи принаймні за дуже довгий час).

"Ласкаво просимо до Марвіна"

А це новий Земекіс, який вже 100 років мене нічим не тішив і, бачу, продовжує в тому ж дусі. Виглядає еммм... специфічно.


Не люблю фільми про спорт, але раптом кому цікаво буде...

Коментарі

Популярні публікації