Трейлери: "Green Book", "An Evening with Beverly Luff Linn", "Roma", "The Kindergarten Teacher", "Climax", "Slaughterhouse Rulez"


"Зелена книга" - явно з тих фільмів, які користуються значною популярністю у решти, а ось мені зовсім не подобаються. Хоча початок трейлера налаштовував на щось доволі непогане (мені ніколи не набридне чути "Unsquare Dance" у кіно), але потім усе скотилося в пафос і стало занадто нагадувати "Недоторканних". Та й у Вігго, при всій моїй до нього симпатії, італоамериканець вийшов аж занадто карикатурний(

           

Ось це вже ближче до моєї чашки чаю)  Насправді не дуже зрозуміло, про що буде фільм "Вечір з Беверлі Лафф Лінн", але, чесно кажучи, мені байдуже. Трійці Обрі Плаза, Джемейн Клемент і Метт Беррі достатньо, щоб записати стрічку до очікуваних :D 

           

Новий фільм Альфонсо Куарона "Рим" - хроніка з життя однієї сім'ї середнього  класу, що проживає в Мехіко на початку 70-х. Явно дуже особистий проект режисера. Що сказати, виглядає красиво.     

           
God bless Netflix! Хоча я й шкодую, що не мала можливості подивитися "Анігіляцію" на широкому екрані, але такі фільми як "Вихователька дитячого садка" все одно б не добиралися до нашого прокату, а з Нетфліксом це немов би цілорічний сезон скрінерів!







           

Тим часом у США виходить в прокат один з моїх улюблених фільмів 2018 - "Екстаз". І хто б сумнівався, його тамтешнім дистрибютором є A24. Ну і як їм після всього не зробити тотем у шафі?))

          
"Скотобійня рулить". Я звісно все розумію, у британців специфічне почуття гумору і все таке, але називати престижну закриту школу "Скотобійня"?! Менше з тим) Саймон Пеґ, Нік Фрост, Майкл Шин... Що ще треба?) Передбачаю милу добродушну британську комедію з елементами жахів.









Коментарі

Популярні публікації