"Disenchantment" - Рецензія


До перегляду серіалу я вже наслухалася/начиталася розчарованих відгуків про те, що "назва цілком відповідає враженню", "це все одно, що "Футурама", тільки в середньовічній обгортці" (так, ніби це щось погане), "нудний і несмішний".
Тепер можу сказати, що я зовсім не згодна з негативними реакціями (ну, крім порівняння з "Футурамою", але було б дивно, якби "Розчарування" не нагадувало попередні роботи Ґрейнінґа).

Так, суттєву роль грає те, що я дуже симпатизую жанрові, й твір, який нагадує мені трішки Пратчетта, трішки мультсеріал "Хай живе королівська сім'я", трішки "Святий Грааль" (і "Гру престолів", звісно, куди без неї?) автоматично заробляє від мене додаткові бали.

Я погоджуюся з тим, що серіал грає дещо безпечно й не надто ризикує, але це ж лише перший сезон і зі завданням познайомити з персонажами, дати загальне уявлення про світ і зацікавити подальшим розвитком подій він справляється на відмінно.

"Розчарування" легке й кумедне. Так, частина жартів проходить небезпечно близько до крінджу, але більшість таки влучає в ціль і викликає щирий сміх чи хоча б посмішку.

Індички-поштарі, кровожерливі Гензель і Гретель, сеанс екзорцизму, SJW-грабіжники, Бін-кат, численні каламбури й глузування. That's my cup of tea!

4+

Коментарі

Популярні публікації