Трейлери: "Bird Box", "VOX LUX", "Cold Pursuit", "The Marvelous Mrs. Maisel"

"Шпаківня"

Цікавий концепт - світ у якому люди не можуть собі дозволити бачити (так, подібне було Віндма й Сарамаґо, але тут все ж трохи інше) - який водночас може породити безліч проблем: логічних дір і тому подібного. Хоча книжку, за якою знято фільм, хвалять, тому можливо я помиляюсь. З іншого боку, Нетфлікс вже має історію з епічними провалами більш-менш оригінальних ідей і я зовсім не розділяю хайпу довкола Сюзанни Бір, тому поки що налаштована критично.

     

"Голос люкс"

Попередній фільм Корбе - "Дитинство лідера" - мені дуже сподобався, "Голос Люкс" також обіцяє гарне кіно. Але я досі не розумію, яким боком у Наталі Портман "другий план", якщо у неї головна роль...

     

"Холоднокровне переслідування"

Скандинавський оригінал мені помірно сподобався, але йому трохи не вистачило якого запалу чи що (тут мав би бути якийсь несмішний стереотипний жарт про приморожених жителів півночі, але з такими речами не до мене 😁), натяки на певну комедійність попадалися, але так і залишилися натяками, словом це той випадок, коли в ремейку дійсно є сенс. І хоча по трейлеру суттєвих змін не видно, американський фільм таки видається динамічнішим і веселішим. А може то просто Blue Oyster Cult мене підкуповує) Принаймні прихильники фільмів, у яких Ліам Нісом гамселить людей мають бути задоволеними)) 

     

"Дивовижна місіс Мейзел" - 2 сезон

💖

Коментарі

Популярні публікації