Трейлери: "Good Omens", "Pet Sematary", "Destroyer", "The Mule" та багато іншого

Як це в мене буває, так затягнула з новими трейлерами, що їх набралося забагато. Тепер і писати про них ліньки, і читати буде незручно. Але що робити, треба розгрібати...

"Добрі передвісники" 

Майкл Шин, Девід Теннант, Джон Гемм... Френсіс Мак-Дорманд у ролі голосу бога. "Добрі передвісники" - багатосерійна екранізація чарівного однойменного роману Террі Пратчета й Ніла Ґеймана про дружбу янгола і демона та апокаліпсис.

         

"Кладовище домашніх тварин"

Здається, в переліку гарних екранізацій Стівена Кінга з'явилося потенційне поповнення.

             

"Руйнівниця"

Whoa! Я аж вся сиротами вкрилася. Ніколь, ну ти даєш!

         

"Наркокур'єр"

Новий фільм Клінта Іствуда й, мабуть, остання його акторська робота. "Наркокур'єр" - реальна історія 90-річного ветерана, якого спіймали на перевезенні кокаїну на суму в $3 доларів для мексиканського наркокартелю.

         

"Моторошні пригоди Сабріни"

Розширення телевсесвіту "Рівердейлу", який є феєричною дурнею (у гарному сенсі). Хіба можна не оцінити серіал, у якому шкільна група підтримки має спеціальну форму для похорон? Чи в якому дівчина гг лізе до нього в душ (займатися сексом, звісно), коли він змиває з себе кров свого батька... Словом, є з чого пореготати. Проте не дивлячись на це, надовго мене не вистачило.

"Сабріна" ж має декілька переваг, які змусять мене його оцінити і я сподіваюся, що не пошкодую про це: шикарне першоджерело (хоча я не читала комікс про Арчі, тому може там теж таке було), яке нагадує мого улюбленого "Hellblazer'a" i Кірнан Шіпку, яка ідеально вписується в образ юної відьми. З мінусів - Салем, здається, не говоритиме((

          

"Майбутній король"

Знаю, що ви скажете: "Король Артур? Знову?!")) Але не будьте занудами, славне кіно передбачається)

         

"Скло"

Незламний, Скло та Звір заходять разом у бар психіатричну клініку... Очевидно, таке сусідство не завершиться нічим хорошим.

         

"Хлопці"

Інколи мені треба дуже мало, щоб зацікавитись чимось))) 

         

"Аладдін"

Тут, насправді, дивитися нічого. Радше нагадування, що Ґай Річі таки зняв "Аладдіна" для Діснею. З класичним Діснеєм у мене не дуже складається, але, по-перше, цікаво, скільки там залишиться від Річі, по-друге, Наомі Скотт ще та симпатяга)


         

"Шибайголова" - 3 сезон

Фіск це сила, звісно, але щось мені не подобається, як виглядає третій сезон. Буквально. Напевно, в операторі справа. Але побачимо, може в самому серіалі все буде гаразд.

         

"Американські боги" - 2 сезон

Сумніви гризуть, адже цей сезон знімали без Браяна Фуллера, та й з новим шоуранером, пригадую, проблеми виникали. Але трейлер ніби нормально виглядає.


Коментарі

Популярні публікації