"The Chilling Adventures of Sabrina" - Відгук


Продовжуємо геловінські мотиви)

"Моторошні пригоди Сабріни" - мабуть, найбільший цьогорічний сюрприз. Так, після прочитання крутого коміксу-першоджерела, я сподівалася, що "Сабріна" вийде кращою за свого сусіда "Рівердейла", але не чекала, що він мені настільки сподобається.

Криваві ритуали, вбивства, оргії, некромантія, канібалізм, Сатана... до того ж не антропоморфний, а з рогами й копитами! Обожнюю, коли окультну тематику використовують "правильно")
Найбільше я не очікувала двох речей: 1) що він буде аж таким похмурим і темним; 2) що мені буде настільки цікаво спостерігати за розвитком СЮЖЕТУ.  Їй-богу, я вже забула, як це.

Окремий абзац хочу присвятити власне Сабріні. Навдивовижу цікава й складна героїня. Так, вона безумовно позитивна, але водночас явно відчуває смак до влади, постійно робить сумнівні рішення, заграє з долею, не цурається хитрощів і "брудних" вчинків. Що й приводить до логічного фіналу...

Так, інколи серіал занадто скочується в підліткову наївність, але тим цікавішим стає контраст з тим божевіллям, яке відбувається на екрані.

4+

Коментарі

Популярні публікації