"Venom" - Відгук

"Купка тіл - жменя голів"...

Найкраща романтична гей-комедія року! Серйозно, я так насміялася, мені байдуже, скільки жартів було задумано власне жартами, і, що хтось назве моє почуття гумору дитячим) Я отримала стільки задоволення від перегляду "Венома", аж хочеться піти на letterboxd і обзивати всіх незадоволених фільмом невиправними занудами.

Було б цілком природнім зняти фільм про Венома в жанрі жахів, такий підхід сам напрошується, але водночас є очікуваним. Рішення зробити з нього бадді-муві з акцентом на стосунках між Веномом і Едді дає свої плоди (переважно у вигляді купи мемів і аніме-картинок, але погодьтеся, це теж певна перемога 😀).

Том Гарді, як той Атлант, ні, не розправив плечі, а несе на них увесь фільм. Його дещо контроверсійний підхід до акторської гри виявився доречним, як ніколи. Важко уявити когось на його місці (хіба що Ніколаса Кейджа у його кращі часи, yep, sue me!).

Так, у фільмі багато проблем. Хто б міг подумати, що найслабшою ланкою стрічки буде Мішель Вільямс, яка весь фільм ходить з кислим виразом (так, частково це проблема сценарію і режисера, але навіщо аж так яскраво демонструвати, що тобі не хочеться знаходитись на знімальному майданчику?). Характерна для багатьох кінокоміксів проблема безликості антагоніста (Вуді, я вірю в тебе!). Але й до всіляких "Жінок-кішок" і "Зелених ліхтарів" "Веному" далеко. Принаймні його весело дивитися.

Щороку виходить 1-2 фільми, від яких кінокритики не залишають мокрого місця, але мені вони припадають до душі. По-перше, приємно, що хоч десь у моєму житті є стабільність)) По-друге, на відміну від попередніх випадків, "Веном" зібрав купу грошей у прокаті, що забезпечує йому продовження. І я цьому щиро рада!

3+

Коментарі

Популярні публікації