"Green Book" - Відгук

Хіба може бути кращий новорічний подарунок для кіноманки, ніж "справжній" "офіційний" початок сезону нагород у вигляді першого скрінера?) Навіть той факт, що зараз мені доведеться визнавати свою неправоту не псує святкового настрою. 😀
Справа в тому, що "Зелена книга" виявилася не такою вже й поганою, як я гадала. Він дійсно вписується в ряд "крауд плізерів" типу "Недоторканних" чи "Прислуги" (які мені дуже не подобаються), але все таки значно кращий. Так, сценарій "Книги" викликає певні питання, надто вже його ідеї по-дитячому спрощено подані, деякі акценти розставлено сумнівно, хотілося б, щоб більше уваги було приділено Дону Ширлі як складнішому і цікавішому герою (хоча рішення поставити Тоні Ліпа в центр сюжету легко зрозуміти, зважаючи на те, що цю історію розповідає його син). Тим не менш, фільм мені загалом сподобався. Найбільша заслуга в цьому Вігго Мортенсена (даремно я його критикувала після трейлера), Махершали Алі та музики, звісно. Також, мабуть, моя небайдужість до жанру роад-муві відіграла свою роль.
Хоча мене не покидає думка, що в чиїхось інших руках ця історія могла б краще спрацювати.

"Зелена книга" – простенький добрий фільм на один раз.

3

Коментарі

Популярні публікації