OIFF-2019 - Переможці


Вчора ввечері відбулася урочиста церемонія закриття 10-го Одеського міжнародного кінофестивалю, під час якої було оголошено переможців!

Головну нагороду отримали одразу два фільми – українська стрічка «Додому» Нарімана Алієва і грузинська кінокартина «А потім ми танцювали» Левана Акіна. Прекрасний вибір, з конкурсної програми «А потім ми танцювали» мені теж найбільше сподобався! ❤

Щира драма про кохання двох танцюристів грузинського ансамблю підкорила й журі Міжнародного конкурсу, члени якого визнали фільм «А потім ми танцювали» найкращим; виконавець головної ролі в стрічці, Леван Ґелбахіані, також не залишився з порожніми руками, його назвали найкращим актором. 😍
Режисерський приз дістався Алехандро Ландесу за гіпнотичний фільм «Монос».

У Національній програмі думки глядачів і журі розділилися. Перші віддали свої голоси трагікомедії про звукорежисера та його матір – «Мої думки тихі» Антоніо Лукіча, останні – документальній картині «Тато – мамин брат» Вадима Ількова, який до того ж став найкращим режисером. Хоча «Мої думки тихі» журі також підкорив: Ірмі Вітовській вручили «Дюка» як найкращій акторці, а виконавець головної чоловічої ролі, Андрій Лідаговський, отримав Спеціальну згадку журі. 
Найкращою короткометражкою, на думку журі, була стрічка «Секрет, Дівчинка та Хлопчик». З цього рішення волаю. Для мене це найгірший фільм фестивалю. Хоча я його навіть фільмом не можу назвати. Під час перегляду просто не розуміла, чому я його дивлюся (насправді, я не вийшла з зали лише тому, що не впевнена була, чи він останній в блоці).

У Конкурсі документальних фільмів переможцем став «Бо ми мужики» Петтера Соммера та Ю Вемуди Свендсена. Спеціальну згадку журі отримала стрічка «Для Сами» (реж. Ваад аль-Катеб, Едвард Воттс).

Напередодні закриття фестивалю своїх фаворитів назвала Міжнародна федерація кінопреси (ФІПРЕССІ). Думка критиків збіглася з враженнями глядачів – найкращим повнометражним українським фільмом кінознавці назвали «Мої думки тихі». Серед «короткого метру» переможницею стала екранізація незавершеного оповідання Франца Кафки – «У нашій синагозі» режисера Івана Орленка.

ОМКФ добіг кінця, але вражень від нього вистачить надовго, тож наступні декілька днів ще з'являтимуться публікації про фільми, які пощастило побачити в рамках цієї події (зокрема й про переможців). 

Коментарі

Популярні публікації