DC FanDome: "Tha Batman", "Zack Snyder’s Justice League", "The Suicide Squad", "Wonder Woman 1984", "Black Adam"



Уїїїї! Відчуття, ніби мені 10 років і в мене день народження. Прокидаюся, а "під подушкою" стільки подарунків) Так, якщо хтось раптом забув, що я фанатка "DC" від маківки до п'ят, це вам нагадування)) 

 "Бетмен" 
 
Роберт Паттінсон грає емо-Брюса Вейна і I'm all for it. Моя єдина претензія – чекати надто довго.


Дубляж:

 "Ліга Справедливості Зака Снайдера" 
 
Чи можна придумати більш Снайдерівське рішення, ніж використання в трейлері пісні "Hallelujah" Леонарда Коена? Взагалі готова багато чого пробачити "WB" за те, що вони дали Заку карт-бланш. Це настільки нетипове студійне рішення, аж досі не віриться, що це правда. 


 "Загін Самогубців" 
 
Джеймс Ґанн пустився берега. Що з того вийде? Побачимо. Зрозуміло, що буде цирк, тож у цьому випадку варто вже не стримуватися і гуляти на повну.  



 "Диво-жінка 1984" 
 
Ґал! ❤︎  


Дубляж:

 "Чорний Адам" 
 
Чорний Адам цікавить найменше. Все-таки Скеля для мене має абсолютну антихаризму. 


Коментарі

Популярні публікації