Трейлери: «Foundation», «THE MANY SAINTS OF NEWARK», «Halloween Kills», «Candyman», «CODA»

«Фундація»

Подивимось, на що здатний «Apple».


«Усі святі Ньюарка» 

У кожного є якісь "ганебні" прогалини в попкультурі, фільми, серіяли та меншою мірою книжки, у яких буцімто соромно зізнаватися. Я такого добра маю багато, «Клан Сопрано» – один із них. Колись я починала його дивитися і мене вистачило на кілька серій (на жаль, велику роль у цьому зіграло не надто вдале на мій смак українське озвучування). Коли я дізналася, що Скорсезе теж не просунувся далі першого епізоду, мене дещо попустило. Але тепер, напередодні прем'єри повнометражного приквела серіялу, я задумалася про те, чи не дати культовій кримінальній драмі ще один шанс. Часу якраз достатньо)


«Гелловін убиває» і «Кендімен»



«CODA» 

Це історія 17-річної Рубі, обдарованої голосом, якого не можуть почути її батьки, адже з усієї сім'ї вона єдина має слух. (В оригінальній назві фільму крім музичного терміну прихована абревіатура Child of Deaf Adults – дитина глухих дорослих.) Усе життя Рубі виконувала роль перекладачки для батьків, щодня перед школою вона працює на родинному рибацькому човні – маленький бізнес батька та старшого брата, який переживає не найкращі часи. Усе змінюється, коли її беруть у шкільний хор, де вона відкриває свій талант і зближується з партнером по співам Майлзом. Хормейстер із захопленням заохочує дівчину вступати до престижної музичної академії, проте Рубі розривається між зобов’язаннями, які відчуває перед рідними, і бажанням втілити в життя свою мрію.


Коментарі

Популярні публікації