Кінознахідки - "коли я приходжу додому, моя дружина завжди прикидається мертвою"



Маю велику слабкість до фільмів з довгими прикольними назвами, тож стрічка "Коли я приходжу додому, моя дружина завжди прикидається мертвою" одразу привабила мою увагу.


Це японський фільм заснований коментарі/запитанні (так, так) K. Kajunsky, який той залишив 2010 року на Yahoo! Answer:




Коли я приходжу додому, моя дружина завжди прикидається мертвою. З якої причини?
Коли я прийшов додому, вона лежала на підлозі коло входу. Спершу я здивувався. Але це повторювалось щодня, я до того звик і почав ігнорувати її, кажучи "Гей, прокидайся". Наступного дня з її рота потекла кров. Через тиждень на ній була сорочка просякнута кров'ю.
Я не знаю, чи це в неї криза ідей чи вона божеволіє. Але одного дня з її голови стирчала стріла. Іншого - вона натягнула на голову пакет (він явно коливався від її дихання). Вчора вона була одягнена у військову форму і полягла у бою зі зброєю у руках. 
Звісно, я завжди проходжу повз неї.
Що вона хоче, щоб я зробив? До чого вона веде? Я й гадки не маю. Будь ласка, скажіть мені чому.
Одного дня вона готувала вечерю залишивши стрілу стирчати з голови.

Звучить дуже багатообіцяльно. Так, однієї прикольної зав'язки недостатньо для гарного фільму, але хто сказав, що авторам фільму не вдасться розкрутити це у щось повноцінне.

Стрічка виходить в Японії у червні цього року. Коли ж його можна буде роздобути в наших краях, поки що невідомо.

Коментарі

Популярні публікації