Трейлери: "Аквамен", "Шазам!", "Ґодзілла", "Фантастичні звірі", "Скло", "Розчарування"

Поки я гріла свої старечі кісточки на сонечку, відлежуючись на чорноморських пляжах, в Сан-Дієго пройшов Комік-кон, який традиційно засипав нас трейлерами й іншими матеріалами до очікуваних (або не дуже) фільмів.

"Аквамен", "Шазам!", "Ґодзілла", "Фантастичні звірі", "Скло"...

Досі не розумію, яке в мене ставлення до "Аквамена". З одного боку він виглядає дуже дурнувато, з іншого - він виглядає дуже дурнувато)
Одне я можу сказати точно, мене дуже пре від того, як виглядає Чорна Манта. Нагадує мені старі (дуже старі) фільми жахів:













"Шазам!" мені неочікувано дуже сподобався. Не те, щоб я передбачала, що він буде поганим чи що... Я просто про нього не думала, але трейлер - прямо дуже моє. Маж бути миле, веселе, легке кіно


Позаяк я в тій меншості, кому сподобалася перша Ґодзіла, мені імпонує, що другий фільм нагадує попередній. Треба більше естетичних фільмів про гігантських монстрів!!!


Ви лишень гляньте на цю красу!

Так, мене досі бомбить від кастингу Деппа на роль Ґріндельвальда. Добре, що тут є Джуд Лоу...



"Скло":


А також. Повноцінний трейлер "Розчарування"!





Коментарі

Популярні публікації