"Spider-Man: Far From Home", "Wayne", "Transit", "Little Woods", "Game of Thrones" - Трейлери

Що вам сказати. Мені подобається Паркер-Голланд і я вважаю, що школярський антураж дуже пасує "Людині-павуку". Але. "Далеко від дому" – геть не те, що мені б хотілося бачити. Якось забагато всього. І Джейк виглядає занадто комічно( Та й після "Людини-павука: Навколо всесвіту" мені якось стало байдуже до ненамальованого Спайді((
Хоча заради Зендеї (і Венеції) подивлюся, звісно. 

Оригінальний тизер-трейлер також додам, він відрізняється.

          

Ось ці школярі мені до вподоби. Не знаю, як це я про нього раніше не дізналася. По трейлеру "Вейн" – extremely my shit. Нагадує багатосерійний варіант моїх улюблених "Heathers" (гг навіть зовні нагадує Крістіана Слейтера 88 року розливу! 😍). Недаремно автори серіалу описують його як "Якби Джона Віка писав Джон Г'юз". До речі, про авторів. Серед сценаристів "Вейна" можна побачити ім'я Пола Верніка, співавтора "Дедпула", на чому не забули наголосити у трейлері. Що ще? Усі 10 серій виходять в один день (чи точніше вже вийшли!) і першу серію можна навіть безкоштовно подивитися на Youtube. Ідеально!

Перша серія:

          

Попередній фільм Петцольда ("Фенікс") мені дуже сподобався. "Транзит" виглядає ще цікавіше! Хоча мене підкупили ще на фразі "Касабланка написана Кафкою")


          

Тесса Томпсон і Лілі Джеймс в одному фільмі? Май гетеросекшуеліті із ін ґрейт денжер!)))

          

14 квітня. 14 квітня. 14 квітня!

Коментарі

Популярні публікації