Бліцвідгук: "Spider-Man: Far from Home", "Rocketman", "Toy Story 4"

 Людина-павук:

 Далеко від дому


Не зважаючи на те, що мені подобається Том Голланд в образі Людини-павука, дуже подобається Зендея в образі Мішель і я люблю фільми про підлітків, трейлери "Далеко від дому" мене не надто надихали. Можливо, справа в тому, що, на мою думку, Павуку не пасує великий масштаб, і ці двобої з гігантськими cgi-монстрами (однак, як з'ясувалося згодом, саме в цьому фільмі вони виправдані на всі 100) та походеньки Європою (хоча в мене слабкість до фільмів, події яких розгортаються в місцинах, де я була) здавалися надмірними. Але я була приємно здивована. Так, перша ≈ половина виявилася десь такою, як я передбачала, до того ж аж надто дитячою (не те, щоб це було дуже погано, якась мала на моєму сеансі так тішилася з усіх жартів, що я сама аж повеселішала)). Проте після "неочікуваного" повороту фільм різко змінюється, не пригадую, коли я востаннє бачила такий контраст між актами. Я зараз не стільки про сюжет, там усе було доволі передбачувано, скільки про форму. Як сказав Патрік Віллемс: "Люблю Містеріо. У більшій кількості фільмів має бути Містеріо". Так, Джилленгол вкрав усе шоу, і це той випадок, коли особливості героя використали на повну. Ефектні, захопливі сцени, які нагадали про найкращий фільм з Людиною-павуком)

Також мені сподобалося те, як фільм продовжує теми, підняті в першій частині та "Месниках". Це створює відчуття цілісності. А втім, я рада, що здається лінія зі Старком дійшла до своєї розв'язки й з нетерпінням чекаю на наступні стрічки (має бути гаряче!).

3+ (сцени після титрів – 5/5!)


Непогане кіно, трохи попсове (на мій смак), але приємне. Не чекала, що це буде буквальний мюзикл, його доречніше буде порівняти з фільмами "Мама Мія" чи "Через всесвіт" (а не "Богемною рапсодією"), щоправда, замість вигаданого сюжету, перед нами розгортається життєвий шлях Елтона Джона.
Я далеко не прихильниця його музики, але в стрічці його пісні не дратували (після фільму я пробувала їх трохи послухати – довго не витримала).
Терон грає добре, хоча більшу частину фільму я бачила перед собою саме його, а не Елтона. Повного занурення не вийшло. Але співає він справді чудово.

 3- 

 Історія іграшок 4


Так, трилогія була цілком завершеною і не потребувала продовження. Однак зайвою четверту частину я назвати аж ніяк не можу. Мабуть, я занадто сильно люблю цих героїв, тому рада була знову з ними зустрітися, і люблю анімаційні фільми, які говорять "дорослою мовою" (порція екзистенційної кризи ще ніколи ніде зайвою не була). Усі найкращі мультики однаково  цікаві і дітям, і дорослим.
Нехай четверта "Історія іграшок" трохи відсунула на задній план деяких важливих персонажів, але, якщо розглядати цю франшизу як історію саме Вуді (а такою вона і є), ми отримуємо гарне завершення його арки.

4

P.S. Кожен із нас у душі – трішки Виделик... 

Коментарі

Популярні публікації