Трейлери: "A Hidden Life", "Little Women", "Portrait de la jeune fille en feu", "The Kill Team", "Last Christmas", "The Dark Crystal: Age of Resistance", "Dolemite Is My Name"

"Приховане життя"
Новий фільм Терренса Маліка розповідає реальну історію австрійця Франца Єгерштеттера, відмовника за ідейними міркуваннями, який не хотів воювати за Третій Райх, за що 1943 року його було страчено. У 2007 році Католицька церква проголосила Франца Єгерштеттера мучеником і зарахувала його до лику блаженних.
Виглядає круто, що я можу сказати.

"Маленькі жінки"

Ну, якось так я собі це й уявляла. Стерильно й нуднувато, хоч і симпатично. Подейкують, Емма Вотсон тут такого награла, що сцени з нею довелося максимально вирізати з фільму))) Але Емму Стоун, яка раніше мала грати цю роль, я взагалі тут не уявляю. Загалом стрічка виглядає як костюмована "Lady Bird" i, відчуваю, критики так само її зацілують (вже почалося). Та нехай, мені подобається Ґрета.

"Портрет дівчини у вогні"

Один з найкращих фільмів ОМКФ. Чуттєвий, безмежно красивий, меланхолійний зовні з виром емоцій всередині. 💔
Бретань, 1770 рік. Художниці Маріан доручають зробити весільний портрет Елоїз, молодої жінки, яка щойно залишила монастир. Елоїз не надто прагне бути нареченою, а Маріанн не повинна казати їй про портрет. Вона спостерігає за нею вдень аби таємно малювати вночі.

"Вбивчий загін"

Я людина проста, бачу блямбу A24 – додаю до переліку очікуваних фільмів)
Заснований на реальній історії фільм, за мотивами якої також зняли документальну стрічку, розповідає про молодого американського солдата, який бере участь у війні в Афганістані. Поступово його починає бентежити поведінка командира. Зрештою хлопець опиняється перед моральною дилемою.

"Минулого Різдва"

Різдвяні мелодрами – напевно, мій найменш улюблений жанр, але година споглядання міміки Емілії Кларк додає рік до тривалості мого життя, тому доведеться дивитися (інше питання, навіщо мені довше жити, адже світ котиться у прірву, але то таке).

"Темний кристал: Доба спротиву"


"Моє ім'я – Долемайт"
Фільм розповість про легендарного коміка, репера та основоположника кіножанру «блексплойтейшн» Руді Рея Мура, відомого також під псевдонімом Долемайт.

Коментарі

Популярні публікації