Трейлери - "The Sisters Brothers", "Wildlife", "Damsel", "Strange Angel"

And that's how you make a good trailer!

"Брати Сістерс" цікаві не лише крутим акторським складом (ви лише гляньте на ці імена: Джейк Джилленгол, Хоакін Фенікс, Джон Сі Райлі, Різ Ахмед, Рутгер Гауер...), а й тим, що сценаристом і режисером стрічки є Жак Одіяр, який раніше знімав виключно авторське французьке кіно. Яким у нього вийде вестерн - передбачити важко.

Спеціально для франкомовних зробили ще такий трейлер (чомусь вирішили, що Feeling Good їм сподобається більше за Tainted Love):

Прямо якесь свято для Джилленголоманів! "Дике життя" - режисерський дебют Пола Дано, який вирішив довести, що обдарована людина - талановита у всьому. Кінокритики захвалили Дано, назвавши його природженим режисером.

Мені ніколи не набридне згадувати про те, наскільки я люблю фільм братів Зелнерів "Куміко, мисливиця за скарбами". Тому не дивно, що їхня нова стрічка "Дівиця" заочно потрапила до переліку найочікуваніших фільмів із фестивалю "Санденс".
Нарешті, мене потішили трейлером і поки що я всім задоволена)

Чесно кажучи, трейлер до серіалу "Дивний янгол" мені не дуже сподобався. Але, 40-ві, ракетобудування, окультизм... Погодьтеся, сполучення цікаве. А якщо ще глянути до переліку режисерів - Девід Ловері, Бен Вітлі... :О

Коментарі

Популярні публікації