Експрес-відгук: "Velvet Buzzsaw", "High Flying Bird", "Creed II", "Mary Queen of Scots", "At Eternity's Gate", "The Old Man & the Gun"

Перед новим роком пообіцяла собі, що частіше змушуватиму себе залишати відгуки на переглянуті фільми. Але одна справа плескати язиком і зовсім інша – переходити до діла. Поки що моя лінива дупа бере верх над сповненими ентузіазму намірами (або я просто не встигаю за своїми глядацькими темпами). Щоб хоч трохи скинути тягар зі своїх плечей, вирішила написати хоча б коротенькі відгуки-коментарі на найпомітніші прем'єри (і далі з майже спокійною совістю прокрастинувати).

 "Оксамитова циркулярка

Головна проблема "Оксамитової циркулярки" – фільм не знає, чим він хоче бути. Сатирою на мистецький світ? Детективом? Фільмом жахів? Жодна зі складових або не розкрита і програє конкурентам, або геть не вражає. Наприклад, у стрічці є сцена, коли власник арт-галереї заходить до студії художника й приймає за мистецький витвір купу мішків зі сміттям. *закочує очі*
З хорошого: сподобалася лінія з молодою асистенткою і фінал з Джоном Малковичем (прямо дуже!). Ще картини божевільно-геніального митця дійсно круті. 
Але загалом фільм не те, щоб поганий, просто необов'язковий. (Трейлер стрічки, до речі, дууууже спойлерний. Не раджу його дивитися, якщо є думка переглянути фільм).

2+ (Є один не зовсім зрозумілий мені момент, чим більше проходить часу з перегляду "Циркулярки", тим він мені, здається, більше подобається. Навряд чи я захочу його вдруге дивитися, але є підозра, що повторно він міг би краще зайти).

 "Птах високого польоту" 

Крутий Содерберг з дуже крутим сценарієм Терелла Елвіна Мак-Крені, який, можна сказати, є прямою протилежністю "Місячного сяйва" та нагадує Аарона Соркіна (тільки кращий?). Один з тих фільмів, під час перегляду якого я не до кінця розуміла, що відбувається, але це не заважало захоплено спостерігати за тим, як складається пазл. (Якби не знала, не повірила б, що його знято на iPhone).

4

 "Крід 2

Фільм з драматургією рівня дитячого садка, але бої й тренування поставлені дійсно круто. Хоча й знаєш, хто переможе, все одно не можеш відвести погляд, кожен удар відчувається й втискає у крісло.

3

"Марія – королева Шотландії" – типова історична драма а-ля "Ще одна з роду Болейн", нуднувата й моментами надміру мелодраматична, яка дуже незграбно намагається бути феміністичним кіном, але для цього надто прямолінійна та примітивна –немов мантру повторює: "Чоловіки... такі жорстокі!". *знову закочує очі* 
Що найсмішніше, результат виходить геть протилежним, головні героїні фільму виглядають безпорадними, "злі" чоловіки крутять ними, як хочуть. Єлизавета ще більш-менш, а ось Марія виглядає просто наївною дурепою. Незрозуміло, чому вона вирішила, що з неї буде гарна королева (і незрозуміло, навіщо взагалі їй той престол здався).
Тим не менш, фільм оку приємний. Великою мірою через прекрасну Шотландію (хоча робота костюмерів і художників-постановників також хороша). Хоча навіть тут є з чого посміятися. Наприклад, момент, коли Марія посеред каменюк балакає зі своєю служницею виглядає ефектно: з одного боку – море, на фоні – замок. Але коли уявляєш, як вони в своїх сукнях туди драпунилися... 
Словом, краще "Незаконного короля" подивитися. 

2+

Роботи жодного іншого художника (чи художниці) не викликають  у мені такий вир емоцій, як картини Вінсента ван Гога (хіба що живопис Сергія Васильківського десь поруч). Тому я дуже рада, що нарешті з'явився фільм хоч трохи вартий цього геніального митця, фільм який не намагається переповідати біографію художника, а пробує спіймати силу його творчості, експресивними мазками намалювати портрет Вінсента. Звісно, левова частка ефекту від стрічки – заслуга Віллема Дефо, коли дивишся на його гру, з легкістю віриш у те, що ця людина могла написати такі картини. 

4+ 

Не пригадую, коли востаннє дивилася настільки приємне і затишне кіно, яке просто огортає тебе своєю атмосферою, немов теплим пледом, ще й дає в руки чашку гарячого чаю. 😊 Парадокс, адже це історія про чоловіка, який з юності був завсідником в'язниць і (за його власними словами) успішно тікав із-за ґрат 18 разів. Проте треба визнати, що перед нами постає геть нетрадиційний злочинець... Важко уявити більш ідеального кандидата на роль грабіжника-джентельмена, ніж Роберта Рефорта. Цей фільм стає вдалим завершенням кар'єри легендарного актора, сповненим гідності й елегантності. Решта учасників дійства не пасе задніх: Сіссі Спейсек, Кейсі Аффлек, Денні Ґловер, Том Вейтс, Елізабет Мосс... усі влучно вписалися в свої образи. 
Також не можу не акцентувати увагу на тривалості фільму, що не кажи, люблю я 1,5-годинні стрічки)

4+ 

Коментарі

Популярні публікації