Найцікавіші фільми 72-го Каннського кінофестивалю: Частина 1
Каннський кінофестиваль уже пару днів як перевалив за екватор, і хоча найцікавіше ще попереду (Тарантіно, По Джун Хо), вже можна почати розбиратися, на вихід яких фільмів варто чекати.
"Маяк"
Новий фільм режисера шикарної "Відьми" Роберта Еґґерса з Віллемом Дефо та Робертом Паттінсоном у головних ролях і без того був надзвичайно очікуваним проектом. Однак після перших відгуків мій гайпометр почав просто зашкалювати!
Robert Eggers’ The Lighthouse is like if Melville or Poe reimagined The Shining as an odd couple comedy where both protagonists are Jack Torrance. A lot to take in, but Pattinson and Dafoe are superb. #Cannes2019— Adam Woodward (@AWLies) 19 травня 2019 р.
Turns out THE LIGHTHOUSE is a better Aquaman movie than AQUAMAN. #Cannee2019— erickohn (@erickohn) 19 травня 2019 р.
The press notes for THE LIGHTHOUSE are not coy about the homoerotic tension between Rob & Willem #cannes2019 pic.twitter.com/bB7GkpDnIz— erickohn (@erickohn) 19 травня 2019 р.
Robert Pattinson may give a career-best performance in 'The Witch' director Robert Eggers' new film 'The Lighthouse'. @TheGregoryE reviews from #Cannes2019. https://t.co/yucOriY5sP— Collider (@Collider) 19 травня 2019 р.
I loved THE WITCH but THE LIGHTHOUSE is another level. The image-making is relentlessly striking, Pattinson & Dafoe are extraordinary. Eggers seems to believe that to make a period film, you must also resurrect the dreams, nightmares, language and, um, sea shanties of the time— Jake Coyle (@jakecoyleAP) 19 травня 2019 р.
So happy to see all the praise Rob Eggers' brilliant THE LIGHTHOUSE is receiving. It's an extraordinary film and stands instantly as one of the great existential comedies. Harold Pinter would be proud. https://t.co/YjAzeWZ7S6— Ari Aster (@AriAster) 19 травня 2019 р.
Standing ovation for The Lighthouse. #Cannes2019 pic.twitter.com/DvPGbiHjM7— Marc Malkin (@marcmalkin) 19 травня 2019 р.
"Біль та слава"
Кажуть, що Педро Альмодовар зняв свій магнум опус. "Біль та слава" – найбільш особистий фільм режисера, напівавтобіографічне зізнання у любові до кіно. Також пишуть, що Антоніо Бандерас видав чи не найкращу гру за всю свою кар'єру.Приємно, що стрічка вже має дату виходу в український прокат – 18 липня.
The more I think about the new Almodóvar, PAIN AND GLORY, the more I love it. It’s such a disarmingly calm and contemplative look at how, as we age, all the lusts of our youths start to seem not silly, but rather special and lovely—and just shy of irretrievable. Sigh #Cannes2019— Richard Lawson (@rilaws) 17 травня 2019 р.
"Портрет молодої жінки у вогні"
Не знайома з роботами Селін Ск'ямми, але, сподіваюсь, це ненадовго, бо, здається, "Портрет молодої жінки у вогні" – концентроване "моє кіно": чуттєвий лесбійський роман між художницею і моделлю на фоні мальовничих пейзажів Бретані 18 століття. 😍
This movie basically bottles up the bittersweet feeling you get from the last 5 minutes of ROMAN HOLIDAY — maybe my favorite feeling there is — and splashes it over 2 full hours of painterly costume romance. Reader, I almost died. pic.twitter.com/EoJtMVLnuK— david ehrlich (@davidehrlich) 19 травня 2019 р.
"Бакурау"
Мабуть, найбожевільніший фільм цього фестивалю. Суміш елементів артхаусу й блокбастерів, у якій знайшлося місце для вестерну, НЛО, Джона Карпентера, алегорії на імперіалізм і коментарів про споживання ресурсів. Зважаючи на мою сентиментальну любов до магічного реалізму та захоплення дивацькими фільмами, "Бакурау" – маст сі!
BACURAU: The director of Aquarius returns with a psychedelic Brazilian Western that’s part Seven Samurai, part Hostel, and maybe even part Udo Kier fighting ghosts with a sniper rifle. it obviously rules.
my #Cannes2019 review: https://t.co/v7ZdQ3KoXx pic.twitter.com/FIIkPX4Tnt
— david ehrlich (@davidehrlich) 15 травня 2019 р.
BACURAU is a staggering otherworldly vision, like Lynch & Leone teamed up to make a revenge Western about forgotten people. Instead it’s @kmendoncafilho & Juliano Dornelles, advancing the themes of AQUARIUS & the dystopian insights of RECIFE FRIO https://t.co/WY2Mf5CMN1 #cannes— erickohn (@erickohn) 15 травня 2019 р.
"Рокетмен"
Хоча я й досі з мукою згадую безкоштовний київський концерт Елтона Джона, його байопік подивитися буде таки цікаво. Навіть для того, аби порівняти з "Богемною рапсодією" (яка іронія, що на тому концерті після Елтона виступали "Квіни" з Ламбертом). Та й Декстер Флетчер режисер наче непоганий, "Едді «Орел»" був приємним фільмом.
[ me watching ROCKETMAN: ] honestly maybe dexter fletcher should have directed the new ALADDIN???— karen han (@karenyhan) 17 травня 2019 р.
anyway here is my review (ROCKETMAN is good! it's fun! elton john g.o.a.t.!!!) #Cannes2019 https://t.co/SBiHnkmLWQ
"Приховане життя"
"Приховане життя" – реальна історія австрійця Франца Єгерштеттера, відмовника за ідейними міркуваннями, який не хотів воювати за Третій Райх. За це 1943 року його було страчено. 64 роки по тому Католицька церква проголосила Франца мучеником і зарахувала його до лику блаженних.
A Hidden Life - Malick's new film is gorgeous, makes the Austrian mountains look like heaven. But it is overlong. I love the first half more than slower second. His best since Tree of Life. And I'm all for the message here, staying true to your feelings in dark times. #Cannes2019— Alex Billington @ Cannes (@firstshowing) 19 травня 2019 р.
Some of the crisis of faith dialogue is overwrought and the roving camerawork can be annoying, but A HIDDEN LIFE’s emotional weight really gels in its second half. Man, is it gratifying to see Malick’s style in service of a focused narrative. #cannes2019— erickohn (@erickohn) 19 травня 2019 р.
A HIDDEN LIFE is the business. Malick at his grassiest, his cloudiest, his whisperiest. gorgeous and heartwrenching and earthy. I would watch 3 hours of him yelling at people to throw flowers at each other #Cannes2019— Emma Stefansky (@stefabsky) 20 травня 2019 р.
"Мертві не помирають"
Тим часом Джармуш, здається, зняв якийсь трешак. Але веселий трешак! 😁
Коментарі
Дописати коментар