«Молодість-2021» - Щоденник


Трохи пізно схаменулася, але краще так, ніж ніколи, до того ж вже час створювати новий допис, щоб було, де коментарі залишати)

Фільми національного конкурсу можна було подивитися на Megogo, але зараз вони зникли, хоча нібито мали би бути доступними до 11 числа( 

Міжнародний і документальний конкурс, Sunny Bunny та Teen Screen є на офіційному сайті фестивалю. Короткий метр – безкоштовний, повний – $2,20 за штуку або $22 за абонемент.

Отже.

 1.06  «Останній день юності». Найкращий фільм Національного конкурсу (щоправда, я не бачила «Велотренажер»). Дотепний, якісно знятий і зіграний фільм про працівників сільського каналу з відповідним колоритом. Було приємно побачити стрічку про вже немолодих людей, коли більшість фільмів присвячують або молоді, або взагалі дітям. Не те щоб я мала щось проти юного віку кіногероїв, але хочеться трохи більшого різноманіття. 4

«Фаза». Хороший фільм, який чимось нагадав мені оповідання Стівена Кінґа. Не містичні, а життєві, щось таке на кшталт «Залишся зі мною». 3+

«Обійми мене». Одразу видно, що цей фільм знімала кліпмейкерка. Глянцева картинка, красиві люди, комічний мелодраматизм, хореографія. 2+

«Мажорка». Банальна історія про двох школярок – з багатої і бідної сім'ї, – які хочуть іншого життя. Але знято непогано. 2+

«Територія пустих вікон». Фактично сиквел «Діорами», від якої я теж не була в захваті. Мене взагалі непросто зачепити жанром «що бачу, те й знімаю». 2

«Паперушка». Красива картинка (Карпати! ❤), непереконлива драма, змащений фінал. Фільм паралельно брав участь у Міжнародному конкурсі, тому його можна подивитися тут2+

«Чотири розмови». 😬 2


«Глибока вода». Симпатичний анімаційний фільм про хтиву русалкоподібну морську істоту. Анна Дудко дуже талановита, чекатиму тепер на якийсь її повний метр. 4-

«Абітурієнт». Дарина Федина приковує погляд, але цього якось замало. Особливо смішно від опису, у якому згадується «протистояння стихійній долі», навіть натяк на яке мені не вдалося розгледіти у самій стрічці. А втім, у режисерському погляді відчувається потенціал. 2+

«20-11-7.mp4». Непереконлива гра акторів, фонтрієрівська операторська робота, але мені сподобалася ідея та лаконічність. 3- Фільм можна подивитися тут. Він, до речі, став переможцем Національного конкурсу.

«Одні». Найгірша стрічка конкурсу. Знімати таке треба заборонити на законодавчому рівні. 1

«Девід». Здається, це найзірковіший фільм на фестивалі. Вілл Феррелл грає психотерапевта, а Вільям Джексон Гарпер вкотре перевтілюється в невротика, цього разу – із суїцидальними думками, в кумедній стрічці Зака Вудса. Тут. 3+

«Маленька Португалія». Мінімандрівка до Бразилії. 3 https://molodist.com/film/malenka-portugalia


 2.06  «Стежка на Ведмежу гору» підкорює життєвістю і автентичністю, особливо, що стосується акторської гри. Здається, що дивишся документальний фільм. 3+ https://molodist.com/film/stezka-na-vedmezu-goru


  3.06   «Кімната батіка». Незграбна спроба всидіти на декількох жанрових стільцях. 

2 https://molodist.com/film/kimnata-batika 

«Марлон Брандо». Мила історія про дружбу, в яку вклинюються життєві обставини. 3+ https://molodist.com/film/marlon-brando 

«Шкірка». Стильна анімаційна робота про старість. 3+ https://molodist.com/film/skirka 

«Так почалось Антуанове падіння». Дуже французький фільм про невдалу спробу знайомства з дівчиною мрії, закоханою в кіно сценаристкою-початківицею. https://molodist.com/film/tak-pocalos-antuanove-padinna

 4.06  «Траса 65». Один із тих фільмів, які ти дивишся, як баран, а у фіналі запитуєш: «І це все?». Водночас у ньому щось таки є. Принаймні, він точно виділився на тлі решти. 2+ https://molodist.com/film/trasa-65

«Далеко». Ще одна стрічка, яка нагадує документальну. Неначе ти підглядаєш за чиїмсь справжнім життям. У цьому випадку – за життям молодого араба, який може спілкуватися з мамою тільки по телефону, позаяк родина відштовхнула його через гомосексуальність. 3+ https://molodist.com/film/daleko

 UPD 

Не встигла дописати до клятого Євро, тому нехай хоча б оцінки будуть:


Найбільше сподобалися:

«Луззу». Мальтійська драма про рибалку, яка змусила мене ревіти через дерев'яний човен (#моєвперше). На перший погляд лаконічний неореалізм приховує за собою чимало тем – від екології та корупції до непростих родинних стосунків, батьківської відповідальності та боротьби між традиціями та глобалізмом. 5–  

«Філіпіньяна». Дуже симпатичний філіппінський короткометражний фільм про працівницю гольф-клубу, чи не найяскравішого символу класової нерівності в сучасному світі. 4+ 

«Кельти». Сербська (трагі)комедія про 90-ті. Дуже люблю фільми, у яких історичні події слугують тлом для життя пересічних людей. Адже в реальності так воно і є. Додайте до цього моє зацікавлення Югославією та любов до сюжетів про катастрофічні сімейні збориська (нехай тут вони не зовсім сімейні та не те щоб катастрофічні) і отримаєте від мене зірочки))

Я намагалася зняти веселе, ностальгічне, емоційне кіно, яким би насолоджувалися глядачі. Це фільм про втрату країни та власної ідентичності, висвітлених на прикладі буденної підготовки до вечірки представників трьох поколінь однієї родини. Я хотіла водночас осягнути і своє дитинство, і доросле життя, з’єднавши їх на один день в одному будинку. Я даю 8-річній дівчинці уявлення про цей період життя. Тепер, коли я досягла їхнього віку, я також можу зрозуміти, що переживали тоді мої батьки, – каже про фільм режисерка. Мені здається, що їй вдалося.

«Гарячі новини». Надихаючий феміністичний документальний фільм про газету в Індії, створену жінками з нижчих каст. Ні для кого не секрет, що Індія – це країна-хаос, яка перебуває водночас у сучасності та середньовіччі. Тішить, що є люди, яким вистачає наснаги якось із цим боротися. 4

Коментарі

Популярні публікації